במגירה של כל דיזיינר יש את ה-wishlist עם כל התיקונים הקטנים והגדולים שהוא חולם להכניס למוצר, כאלה שהיו פותרים כמה בעיות ומשמחים לא מעט משתמשים לו רק היו מפתחים אותם. אבל במציאות של חברות B2B, בה העיניים נשואות אל ״הפיצ׳ר הגדול הבא״, רשימת השיפורים מעלה אבק במגירה. לשיפורים שלנו אין באמת סיכוי בקרב התיעדוף מול הפיצ׳רים הגדולים והם נדחקים הצידה. לעיתים מתמזל מזלנו ואנחנו מצליחים לקדם חלק מהם, אם כי לא בצורה עקבית, יציבה או מספקת.
בהרצאה יספר אבי כיצד צוות עיצוב המוצר ב-AppsFlyer התמודד עם אתגר דומה ומצא פתרון, דרך שימוש במודל קאנו כדי לקדם שינוי תפיסה, שינוי צורת התיעדוף ויצירת מנגנון שמקדם שיפורים (במקביל לפיצ׳רים הגדולים). הפתרון שנוצר מאפשר לא רק לצמצם את החוב היואקסי, אלא גם להשריש שפה חדשה, ולהציב סטנדרט גבוה יותר לכל פיצ׳ר שהוא.