איך מעצבים חוויה מוצלחת כשהזמן של המשתמש הוא משאב קריטי? תארו לכם רופא בעיצומו של ביקור מקוון – הוא חייב לקבל החלטות רפואיות מהירות ומדויקות, ולעיתים זהו מפגשו הראשון עם ממשק חדש ומורכב. איך מציגים לו את המידע כך שיחסוך לו זמן ויאפשר קבלת החלטות טובה יותר?
בהרצאה הזו שגית ונעמי יציגו כיצד מחקר משתמשים מעמיק עזר להן לאתגר הנחות קיימות ולבנות מחדש מסך מרכזי במערכת הרופא של TytoCare. המחקר חשף פערים בצרכים בין משתמשים שונים – ממומחים ותיקים במערכת ועד רופאים מזדמנים. כדי להתמודד עם האתגרים האלה, הן פיתחו שיטת שעוזרת להן להחליט מה להבליט ומה להשאיר ברקע. הן ישתפו את עקרונות השיטה ויתנו לכם כלי שיוכל לעזור לכם בעיצוב מערכות מורכבות אחרות שבהן זמן ומומחיות הם קריטיים להצלחה.