רובנו עובדים על מוצרים מורכבים, עם המון מסכים ופיצ'רים. במוצרים כאלה, תמיד יש את הפיצ'ר הממש חשוב הזה, שהוא כל כך מורכב, אבל אנחנו יודעים שהוא יכול להיות הרבה יותר טוב; כזה שיש המון מה לשפר בחוויית השימוש בו, אבל אף אחד לא "מעז" לגעת בו, כי הוא קריטי למשתמשים, וכל טעות הכי קטנה שנעשה יכולה לעלות המון כסף לחברה.
בהרצאה, אלירן ידבר על התהליך שהוביל בחברת Microsoft ובו נעשה שינוי מקצה לקצה של אחד ממוצרי הענן של החברה. הוא יספר איך הם החליטו מה לשפר קודם כל במוצר, על תהליך השחרור ההדרגתי והלמידה ממנו, ואיך דאגו גם למשתמשים שהעדיפו את הגרסה המקורית של המוצר.