מערכות ERP נוצרו, באופן היסטורי, כמוצרי מדף שצריכים להתאים לכל סוגי הארגונים, בטריטוריות שונות ובמגוון ורטיקלים; רבות מהן המשיכו לפעול כך במשך שנים רבות. אולם, בשנים האחרונות למערכות ERP יש יוזרים מסוג חדש, שמצפים לחוויית משתמש מעולמות ה-B2C והמובייל, ולא מוכנים לקבל את חוויית ה-ERP ה"קלאסית". הם מצפים שמערכת ה-ERP שלהם תתנהג כמו אפליקציות אחרות שהם מכירים, שתהיה קלילה ומותאמת כמו האפליקציה של הבנק.
בהרצאה ליה תספר איך ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת (אפילו מאלצת) את הצוות ב-Priority לגשת לאתגרים האלה עם כלים חדשים, שמאפשרים למערכת ללמוד את דפוסי השימוש של היוזר ולהציע לו – באופן אוטומאטי – workspace מותאם לצרכים שלו. הם גם מאפשרים ליוזר ללמד את המערכת איך לבצע פעולות במקומו, ולמערכת לזהות פעולות חוזרות ולהציע אוטומאציות משלה.